online direct aan de slag ...

 

Het belastingadvies- en administratiekantoor kan op Cover-administratiekantoor gemakkelijk premies doorrekenen en vrijblijvend een offerte aanvragen. U kunt eveneens direct de verzekering online afsluiten. In sommige gevallen vereist de verzekeraar een handtekening op papier. In dat geval ontvangt u een aanvraagformulier per e-mail. De communicatie verloopt hoofdzakelijk per e-mail, snel en efficient.

 

Omdat Cover-administratiekantoor volledig digitaal werkt, hebben wij weinig kosten. Uw voordeel is lagere kosten en een aantrekkelijke premie. Bovendien heeft u direct en online inzicht in de premie. De verzekeringsvoorwaarden vormen de standaard in de markt.

 

Voor vragen en antwoorden kunt u altijd bij ons terecht. Bel of mail ons. Contact

hoe kan het dat ... ?

Hoe kan het dat Cover-administratiekantoor een veel scherpere premie biedt?

 

Er zijn een aantal factoren die de aantrekkelijke premie rechtvaardigen.

 

- Wij ontwikkelen in één keer de verzekering met de ruimst mogelijke verzekeringsvoorwaarden alléén bestemd voor het Belastingadvies- en administratiekantoor.

- Onze automatisering werkt slim en efficient. Wij werken niet in grote kantoren met meerdere managementlagen, accountmanagers en leaseauto's. Wij hebben geen organisatie met torenhoge kosten, zonder dat er een heldere toegevoegde waarde voor u als professional tegenover staat.

- De onnodige kosten die wij besparen berekenen wij door in de verlaging van de premie. Omdat wij veel zelfstandige Belastingadvies- en administratiekantoren verzekeren, hebben wij kennis en ervaring opgebouwd. Die toegevoegde waarde vindt u terug in de ruime 'standaard-maatwerk' polisvoorwaarden.